Rasfat de weekend cu produsele Thalia

Buna dragilor, avand in vedere temperaturile foarte ridicare din ultimele zile, m-am gandit sa vorbim putin despre ingrijirea pielii pe o astfel de vreme si in special ingrijirea tenului.

In weekend sau o data pe saptamana cand am mai mult timp la dispozitie, imi aloc 3-4 ore de rasfat pentru tenul meu si m-am gandit sa impartasesc cu voi micile mele secrete.

💎 Primul pas este demachierea ! Chiar daca nu port produse de make-up, curatarea tenului este esentiala pentru orice fel de tratament. Pentru acest pas folosesc Sapunul cu coenzima Q10 de la Thalia Natural Beauty. Acest sapun pe langa faptul ca este natural, este si foarte util in perioadele caniculare deoarece actioneaza ca antioxidant impotriva radicalilor liberi cauzati de factorii de mediu ( radiatile solare ). Are un miros placut, curata foarte bine tenul si se limpezeste usor.

💎 Pasul al doilea – exfolierea Masez usor tenul timp de 5 minute cu un exfoliant usor, potrivit tipului meu de ten. Momentan folosesc Scrubul pentru ten uscat Thalia Natural Beauty, imi place la acest produs faptul ca are o granulatie destul de fina si nu ma irita, este suficient de dur pentru a elimina celulele moarte dar in acelasi timp este suficient de fin pentru a nu produce leziuni pielii.

💎 Pasul al treilea il reprezinta hidratarea. Uneori vara din cauza caldurii si a faptului ca ne simtim mai mereu tenul incarcat, renuntam la hidratare, iar acest lucru este foarte nociv deoarece acum tenul necesita o hidratare mai intensa ca in restul anotimpurilor. Nu stiu daca ati observat dar vara apar cele mai multe riduri. Crema de fata cu extract de rodie Thalia Natural Beauty este perfecta pentru acest pas, avand o textura usoara, nu incarca tenul si lasa o senzatie de prospetime care dureaza intreaga zi.

Daca aveti peste 30 de ani, este bine sa aplicati si o crema pentru ridurile din jurul ochilor, macar o data la doua saptamani. Crema cu pudra de perle de la Thaila ofera rezultate vizibile chiar dupa primele utilizari. Datorita concentratiei ridicate de acid hialuronic, ridurile fine dispar complet iar cele adanci devin mai putin vizibile.

Sper ca v-au ajutat aceste mici trucuri pe care eu le folosesc si astept sa imi spuneti in comentarii daca aveti si voi un mic secret legat de ingrijirea tenului si doriti sa il impartasiti cu noi.

💖💖💖 O saptamana usoara 💖💖💖

Lasă un comentariu